PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

Pencapaian Piagam Pelanggan 2025

Perkhidmatan Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan Ketidakpatuhan kepada jangka masa /standard piagam pelanggan Jumlah Perkhidmatan yang diberikan
Bilangan pematuhan kepada standard Peratusan pematuhan kepada standard Bilangan ke atas ketidakpatuhan kepada standard Peratusan ke atas ketidakpatuhan kepada standard
1. Pengurusan Aduan dalam tempoh 7 hari 107 100 0 100 107
2. Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. 99 100 0 100 99
3. Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada dua puluh satu (21) hari 83 100 0 100 83
i. Pengurusan Banjir 23 100 0 100 23
ii. Pengurusan Sungai Dan Zon Pantai 23 100 0 100 23
iii. Pengurusan Sumber Air dan Hidrologi 11 100 0 100 11

  1. Pencapaian Piagam Pelanggan Januari 2025
  2. Pencapaian Piagam Pelanggan Februari 2025
  3. Pencapaian Piagam Pelanggan Mac 2025
  4. Pencapaian Piagam Pelanggan April 2025
  5. Pencapaian Piagam Pelanggan Mei 2025
  6. Pencapaian Piagam Pelanggan Jun 2025
  7. Pencapaian Piagam Pelanggan Julai 2025
  8. Pencapaian Piagam Pelanggan Ogos 2025
  9. Pencapaian Piagam Pelanggan September 2025
  10. Pencapaian Piagam Pelanggan Oktober 2025
  11. Pencapaian Piagam Pelanggan November 2025
  12. Pencapaian Piagam Pelanggan Disember 2025