Logo JPS Kedah (Wording)

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

Pencapaian Piagam Pelanggan 2025

Perkhidmatan Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan Ketidakpatuhan kepada jangka masa /standard piagam pelanggan Jumlah Perkhidmatan yang diberikan
Bilangan pematuhan kepada standard Peratusan pematuhan kepada standard Bilangan ke atas ketidakpatuhan kepada standard Peratusan ke atas ketidakpatuhan kepada standard
1. Pengurusan Aduan dalam tempoh 7 hari 151 100 0 100 151
2. Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. 138 100 0 100 138
3. Memberi nasihat teknikal / maklum balas tidak lebih daripada dua puluh satu (21) hari 138 100 0 100 138
i. Pengurusan Banjir 43 100 0 100 43
ii. Pengurusan Sungai Dan Zon Pantai 35 100 0 100 35
iii. Pengurusan Sumber Air dan Hidrologi 28 100 0 100 28